Preskoči na vsebino

Vnesite vaš naslov

Adventni izlet

Leto je naokoli in tudi letos je naša župnija organizirala  izlet in romanje v adventnem času. Tokrat smo se na hladno sobotno jutro 19. decembra 2015 odpravili na Avstrijsko Koro&scaron...

Praznik Marijinega brezmadežnega spočetja

V torek, 8. decembra 2015, smo se verniki zbrali pri sveti maši, da počastimo našo nebeško mamo ob prazniku Marijinega brezmadežnega spočetja. Sveto mašo so popestrili ...

Misijonska nedelja in blagoslov zakonskih jubilantov

Na misijonsko nedeljo, 18. oktobra, je bilo pri sv. maši ob 10.30 že tradicionalno srečanje zakoncev, ki so ali bodo, v letošnjem letu praznovali okroglo (zaokroženo na 5) obletnico z...

Žegnanje 2015

Za nas vernike župnije sv. Mihaela in ostale člane oltarnega občestva, ki radi zahajajo v našo cerkev, je bil v nedeljo, 27. septembra spet velik praznik – župnijsko žegnanje. Na ta ...

Romanje sodelavcev župnijske karitas

V sredo, 16. septembra 2015 smo se prostovoljci župnijske Karitas z gospodom župnikom po več letih premora odpravili na izlet, tokrat na Hrvaško. Pred odhodom smo se udeležili jutranje svet...

Srečanje za ostarele

Z namenom, da polepšamo popoldne ostarelim in bolnim, smo sodelavci Karitas  naše župnije v soboto, 12. septembra 2015, pripravili srečanje. Srečanje se je  pričelo s sveto...

Oratorij 2015

Na letošnjem oratoriju v Šmihelu smo skupaj z Dominikom Saviem spoznavali in okušali pot svetosti ter tako bolj trdno spletli vezi z Bogom. Na začetku dneva, potem ko so se vsi...

Peš romanje na Zaplaz

V soboto 4.7. se je približno 60 romarjev peš odpravilo proti Marijinemu svetišču na Zaplazu. Po blagoslovu stolnega župnika g. Silvestera Fabijana smo se, nekaj po drugi uri zjutraj ...

Šmarnično romanje 2015

V soboto, 6. junija 2015, smo farani Šmihelske in Kloštrske župnije poromali na Bled in Blejski otok. Romanje je bilo namenjeno zaključku majniške pobožnosti Mariji v čast in ...

Prvo sveto obhajilo

V nedeljo, 24. 5. 2015 je prvič prejelo sveto obhajilo 25 dečkov in deklic iz 3 razreda. Čestitamo! Fotografiranje: Foto Asja Za ogled galerije kliknite spodnjo fotografijo. Oglejte si &sc...

Romanje s pevci

Člani zbora sv. Mihaela in njihove družine se vsako leto v maju odpravimo na dan duhovnosti in družabnosti. Tokrat smo izbrali kraj Polhov Gradec. Najprej smo se ustavili v Dvoru, kjer smo občudov...

Praznovanje gsilcev novomeškega sektorja

Prostovoljno gasilsko društvo iz Šmihela je v nedeljo, 10. maja 2015, organiziralo 17. tradicionalno praznovanje zavetnika gasilcev sv. Florijana za novomeški sektor. Zbrali so se...

Župnijsko romanje na Sicilijo

1. dan – ponedeljek, 27. april: pot do Neaplja, Neapelj, sveta maša v katedrali sv. Januarija, prevoz z ladjo do Palerma Začela sva pakirati pozno zvečer, pa je bilo kljub temu vse pr...

Srečanje g. škofa s člani ŽPS in Župnijske karitas

V ponedeljek, 20. aprila 2015 je g. škof Andrej Glavan obiskal našo župnijo. Prišel je predvsem zato, da se je srečal z birmanci in jih spoznal. Med sveto mašo pa je bil ...

Srečanje novomeškega škofa z birmanci

V ponedeljek, 20. aprila 2015, se je ob 18. uri v župnijski cerkvi v Šmihelu srečal gospod škof Andrej Glavan z letošnjimi birmanci. Vsi zbrani so ga ob prihodu v cerkev pričak...

Birmanci izpovedali vero

Vsa župnija, še posebej pa birmanci in njihovi starši smo v času neposredne priprave na slovesnost podelitve zakramenta svete birme, ki bo v soboto 25. aprila. Danes je bila birmanska ...

Srečanje za bralce Božje besede

V petek, 17. aprila 2015 smo imeli v Šmihelu srečanje za bralce Božje besede iz dekanije Novo mesto. Med nami je bila slovenska pesnica, pisateljica, lektorica, knjižničarka, učiteljica, k...

Blagoslov velikonočnih jedil

Velikonočna jedila v domu in družini ustvarjajo "božje okolje" in so podoba velikonočne večerje, ki jo je Jezus obhajal s svojimi učenci, in hkrati podoba daritve sv. maše - vel...

Blagoslov ognja

Na veliko soboto zjutraj, duhovniki blagoslovijo vodo in  ogenj. Z vodo verniki pokropijo domove. Ogenj pa so nekdaj po štedilnikih in pečeh zanetili z blagoslovnjenim ognjem, ki ga po hi...

Velika sobota

Na veliko soboto se Cerkev mudi pri Jezusovem grobu in premišljuje njegovo trpljenje in smrt. Oltar je ta dan razkrit in maše ni. Šele po slovesni vigiliji in nočnem pričakovnaj...