Vnesite vaš naslov

• Leto je naokoli in tudi letos je naša župnija organizirala  izlet in romanje v adventnem času. Tokrat smo se na hladno sobotno jutro 19. decembra 2015 odpravili na Avstrijsko Koro&scaron...

• V torek, 8. decembra 2015, smo se verniki zbrali pri sveti maši, da počastimo našo nebeško mamo ob prazniku Marijinega brezmadežnega spočetja. Sveto mašo so popestrili ...

• Sporočilo in voščilo današnjega praznika: Bog te ima rad! Takšnega kakršen si! Z vsemi tvoji dobrimi in slabimi lastnostmi. Bog ni in te ne bo nikoli pozabil. Glej, prija...

• Vabljeni na adventni izlet v Beljak, Celovec in Vrbsko jezero. Oglejte si podroben program....

• Na misijonsko nedeljo, 18. oktobra, je bilo pri sv. maši ob 10.30 že tradicionalno srečanje zakoncev, ki so ali bodo, v letošnjem letu praznovali okroglo (zaokroženo na 5) obletnico z...

• Škofija Novo mesto v letu praznovanja 10-letnice svoje ustanovitve pripravlja škofijsko srečanje družin. Srečanje bo potekalo v soboto, 17. oktobra 2015, od 8 h do 16 h v Centru biote...

• Za nas vernike župnije sv. Mihaela in ostale člane oltarnega občestva, ki radi zahajajo v našo cerkev, je bil v nedeljo, 27. septembra spet velik praznik – župnijsko žegnanje. Na ta ...

• V sredo, 16. septembra 2015 smo se prostovoljci župnijske Karitas z gospodom župnikom po več letih premora odpravili na izlet, tokrat na Hrvaško. Pred odhodom smo se udeležili jutranje svet...

• Z namenom, da polepšamo popoldne ostarelim in bolnim, smo sodelavci Karitas  naše župnije v soboto, 12. septembra 2015, pripravili srečanje. Srečanje se je  pričelo s sveto...

• V ponedeljke, 14. 9. 2015 začenjamo z rednim osnovnošolskim veroukom po urniku, kot je zapisano v katehetskem pismu, ali če je bilo ob vpisu dogovorjeno drugače. V stranski vasi bo verouk ...

• Drage veroučenke in veroučenci, starši in vsi, ki z molitvijo spremljate katehetsko delo! Pred nami je novo veroučno leto, nova priložnost za pristno pričevanje o Bogu, njegovi ljubezn...

• Na zapovedani praznik Marijinega vnebovzetja so v naši župnijski cerkvi svete maše ob 7 h in 9 h ter v podružnični cerkvi v Stranski vasi ob 10.30. Ob 15 h pa je sveta maša v D...

• Na letošnjem oratoriju v Šmihelu smo skupaj z Dominikom Saviem spoznavali in okušali pot svetosti ter tako bolj trdno spletli vezi z Bogom. Na začetku dneva, potem ko so se vsi...

• V soboto 4.7. se je približno 60 romarjev peš odpravilo proti Marijinemu svetišču na Zaplazu. Po blagoslovu stolnega župnika g. Silvestera Fabijana smo se, nekaj po drugi uri zjutraj ...

• V soboto, 6. junija 2015, smo farani Šmihelske in Kloštrske župnije poromali na Bled in Blejski otok. Romanje je bilo namenjeno zaključku majniške pobožnosti Mariji v čast in ...

• V nedeljo, 24. 5. 2015 je prvič prejelo sveto obhajilo 25 dečkov in deklic iz 3 razreda. Čestitamo! Fotografiranje: Foto Asja Za ogled galerije kliknite spodnjo fotografijo. Oglejte si &sc...

• Člani zbora sv. Mihaela in njihove družine se vsako leto v maju odpravimo na dan duhovnosti in družabnosti. Tokrat smo izbrali kraj Polhov Gradec. Najprej smo se ustavili v Dvoru, kjer smo občudov...

• Prostovoljno gasilsko društvo iz Šmihela je v nedeljo, 10. maja 2015, organiziralo 17. tradicionalno praznovanje zavetnika gasilcev sv. Florijana za novomeški sektor. Zbrali so se...

• 1. dan – ponedeljek, 27. april: pot do Neaplja, Neapelj, sveta maša v katedrali sv. Januarija, prevoz z ladjo do Palerma Začela sva pakirati pozno zvečer, pa je bilo kljub temu vse pr...

• V ponedeljek, 20. aprila 2015 je g. škof Andrej Glavan obiskal našo župnijo. Prišel je predvsem zato, da se je srečal z birmanci in jih spoznal. Med sveto mašo pa je bil ...